marți, 6 iulie 2010

poveste de viata

m-am nascut cu blestemu mortii

sa ma las purtata de voia sortii

am parasit raiu din care am fost creata

spre a ma naste in fata lumii o sg data

ajutata m-am ridicat de jos,am pasit

mereu privind fascinata spre ceru infinit

am alergat dupa fluturi in zare

am zambit visand la razele de soare

alerg mereu spre copacii infloriti

zapacita de cantecele celor adormiti

tanjesc sa ating dragostea adevarata

sa cunosc ganduri si inimi laolalta

voi uita parfumul viselor sub flori de tei

se va stinge dorinta de-a trai printre ei

voi privi mereu lung spre fluturii dansand

uitand cine am fost si cine sunt

cand blestemu ma va ajunge din urma

intreaga mea fiinta va devenii o umbra

ma voi intoarce de unde am plecat,in rai inapoi

si voi suspina mereu nostalgic privind spre voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu