luni, 22 noiembrie 2010

nu stiu

nu stiu daca atunci cand nu esti langa mine sufar pentru ca imi lipsesti sau sufar ca nu suport ideea de singuratate.

nu stiu daca sunt dependenta de tine sau de gandul ca exista cineva .

nu sunt sigura ca ma cuprinde fericirea cand te vad ,din cauza faptului ca esti o persoana importanta pentru mine sau doar pentru faptul ca vreau sa fiu fericita.

nu stiu daca ma gandesc mereu la tine din cauza faptului ca esti prezent mereu in mintea mea sau pentru ca imi e frica ca daca voi inceta sa mai fac asta ma voi trezi la realitate.

nu stiu daca ma las cuprinsa in brate pentru ca vreau sau pentru ca prefer sa ma ascund decat sa primesc loviturile in plin.

nu stiu daca te iubesc sau daca doar creez iluzia de iubire pentru a ma proteja.

defapt nu stiu nimic,nici ce simt,nici ce se intampla in juru meu,nici macar nu mai stiu cine sunt;si nici daca toate astea sunt rezultatul unei lasitati,a unei disperate dorinte de a nu-mi infrunta adevarata natura.

asa ca daca eu nu stiu,cum as putea sa te oblig pe tine sa stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu